Politica de livrare
1. Dispoziții generale
Vânzătorul se obligă să livreze produsele comandate de Client în condițiile și termenele menționate mai jos.
Prin plasarea unei comenzi, Clientul confirmă că a luat cunoștință și este de acord cu prezenta politică de livrare.
2. Modalități de livrare
Livrarea produselor se realizează pe întreg teritoriul României, prin partenerii noștri de curierat: Cargus, Fan Courier și Sameday (EasyBox).
De asemenea, este disponibilă și opțiunea de ridicare personală în Brașov, fără costuri suplimentare.
Pentru livrări internaționale, Clientul are obligația de a contacta Vânzătorul în prealabil, în vederea stabilirii condițiilor și costurilor aferente expediției.
3. Costuri de livrare
- Taxa standard de livrare: 20 lei
- Transport gratuit: pentru comenzile ce depășesc suma de 800 lei sau în perioade promoționale anunțate
- Ridicare personală în Brașov: gratuită
Vânzătorul nu percepe taxe suplimentare pentru kilometri exteriori sau pentru greutatea coletului.
4. Termenul de livrare
Comenzile sunt procesate în termen de 1–2 zile lucrătoare de la confirmarea acestora.
Livrarea produselor se realizează, în mod obișnuit, în 1–4 zile lucrătoare, în funcție de destinație și disponibilitatea produselor.
Comenzile plasate până la ora 14:00 pot fi expediate în aceeași zi, în funcție de volumul comenzilor și de disponibilitatea stocurilor.
În perioadele de Sărbători, campanii de reduceri (ex. Black Friday) sau în condiții meteo nefavorabile, termenul de livrare poate fi prelungit fără răspunderea Vânzătorului.
5. Recepția produselor
Livrarea se efectuează la adresa specificată de Client în formularul de comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil la momentul livrării, curierul va reveni ulterior sau va contacta Clientul pentru stabilirea unei noi date de livrare.
Verificarea coletului la livrare nu este disponibilă.
În situația în care coletul prezintă deteriorări vizibile, Clientul este rugat să solicite întocmirea unui proces-verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat și să informeze Vânzătorul în cel mai scurt timp pentru soluționarea situației.
6. Excepții și limitări
Vânzătorul depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare declarate, însă nu poate fi ținut responsabil pentru întârzieri cauzate de factori externi (condiții meteo, situații logistice sau perioade de volum ridicat).