1. Modalități de plată
Suntem bucuroși să vă putem oferi multiple metode de plata, în funcție de posibilitățile dvs.
Modalitățile de plata pentru finalizarea unei comenzi online sunt :
– numerar la livrare;
– online cu cardul bancar;
– transfer bancar;
În cazul în care alegeți plata online, se poate efectua plata cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. In acest fel, informațiile dvs. sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele “Psycards Srl”.
În cazul plății prin link de plată online sau transfer bancar, comanda va fi expediată doar DUPĂ efectuarea plății sau trimiterea dovezii plății – în cazul plății prin transfer bancar.
2. Care sunt detaliile despre livrare?
Există 3 modalități de livrare:
1. Livrare prin Easybox – 20 de lei;
2. Livrare prin curier – 20 de lei;
3. Ridicare/Predare personală in Brașov- 0 ron;
Pentru comenzile mai mari de 800 de lei, livrarea este gratuită.
Termenul de livrare este 1-4 zile lucrătoare.
3. Cum pot anula o tranzacție?
În cazul plății pe site, după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs. în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
4. Cum pot anula o comandă?
Vă rugăm să ne contactați pe e-mail la psycards.srl@gmail.com, printr-o notificare, privind anularea comenzii. Vă rugăm să țineți cont că taxa de livrare nu se restituie în cazul comenzilor predate deja curierului.
5. Cum pot restitui o comandă?
Condiții pentru returul produselor:
– produsul trebuie să fie într-o stare bună;
– să fie în ambalajul/ cutia original/ă și/sau cu folia de protecție inițială;
– să nu aibă semne vizibile de uzură;
– Termenul pentru retur este de 14 zile calendaristice de la livrare, conform legislației în vigoare.
6. Cum pot rambursa/restitui o tranzacție?
Se rambursează doar valoarea produsului/produselor fără taxa de transport. Rambursarea fondurilor se face până în 14 zile de la primirea returului, prin transfer bancar sau rambursarea pe card- pentru plata cu cardul. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.